Thursday, October 18, 2007

Teka lagu apa yang aku menyanyi ni????

sesungguh nya aku benar2 mahu untuk beradu. tetapi apakan daya ku, mata ku belum mahu lagi tutup. walaupun ku tahu yang hari esok, aku akan hendak terjaga pada waktu yang awal. mengapa sungguh bebal mataku untuk pejam.

some randomness perhaps buat ku tertidur kali...let see...

nada awan arah ribut ku
biar tia hujan

aku terabang menjadi pemes (eh eh)
mari kebawah dengan c Dow Jones
kalau mendung hari, tani mengilang
tani rocafella (eheh)
ia terabang tinggi dari cuaca
dan ia rok lagi bisai
kau tau aku
ku sangka kan hujan hari
menyusun chips untuk hari hujan nanti (eh eh)
Jai lelaki hujan sudah balik dengan cik molek
Rihanna mana ko kan?

ko dahulunya ada hati ku

dan kita takkan pernah berjauhan
walaupun di dalam majalah
namun kau masih bintang ku
sayang, sebab dalam kegelapan
ko boleh liat sinaran kereta
masa atu tah ko guna kan aku
dengan ko selalu ku berkongsi
sebab

ketika matahari bersinar
tani bersinar sama sama
aku brtahu ko yang aku d sini untuk selamanya
ku kata sentiasa menjadi kawanmu
ku bersumpah
ku bersama mu untuk selamanya
sekarang hujan sehujan nya
tahu lah yang tani masih mempunyai sesama
ko boleh berdiri di bwah payungku
ko boleh berdiri di bwah payungku
ko boleh berdiri di bwah payungku
(Ella ella eh eh eh)
bawah payung ku
(ella ella eh eh eh)
bawah payung ku
(ella ella eh eh eh)
bawah payung ku
(ella ella eh eh eh eh eh eh)

well balum lagi kan tdor..tapi usulnya its getting there though. apa lagi kan ku buat. analyse the song...its basically about two person yang telah menunggu bas kat bas stop. punya lah lama dia orang menunggu..bas tak lagi timbul2. mungkin hari tu dia orang tunggu bas tu..hari ahad kot. coz kan schedule bas hari ahad lambat macam dah nak mati. anywys. tunggu punya tunggu, hujan pulak. sorang dari mereka je yang bawak payung..yang sorang tu bawak entah apa kat dalam beg dia. so dia pun beritahu kat yang sorang tu yang takde payung tu yang dia boleh share dgn dia payung dia. itu baru tafsiran sedikit je. belum lagi mendalam. nanti lah ye aku tafsir sedalam-dalamnya.

kalau kamu nak menyanyi lagu tu versi melayu...nyanyu lah kau orang..lantak je...

0 comments: