Tuesday, October 9, 2007

Once u eat it, Mor....U want some MORE!!!! Kuih Mor...available in chocolate, strawberry and rambutan flavor....get it from Red Rooster!

aslamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh!!!! salam sejahtera kepada kamu kat luar sana. honestly, my day has been great...alhamdulilah.

this morning it clicked me, the bo
ok that i borrowed from the library was due yesterday...OH SHIT, aduh mesti tah kena late charges ni..so apakan ku buat kan, theres absolutely nothing i can do about it. aku pasrah dengan segalanya. camana boleh ku lupa pasal buku atu...coz it has been in my mind for few days before dah.....kau mau tau kenapa aku forgotten to bring the book back...coz SOMEONE decided to bring me along to get this... hahaha nda wah dibs..ikhlas and sincere brabis ku mendangani ko ke chinatown yesteraday (8th october 2007).















on the next day, which is tuesday kah? oh yeah....i got a group meeting with my fellow mates...and only 3 out of 6 came....which is always like that. we discussed a bit and done work a bit. then aku balik ke rumah around 2. sibuk2 aku d bawah, it turned out to be that dibs sedang membuat something di atas....Ina told me about it..so aku pun ke atas. rupa-rupanya c dibs sedang buat kuih mor. saja2 not for raya thought, that wat she claimed. bakal saja puasa bah hari ani, klau nda...ingin ku kan mencuba mor nya....nyaman kali ah usulnya dan baunya. this is wat the butter pure ghee for. payah2 kami mencari d china shop Yuen di china town. kali d kedai kaling.



Dibs....expression on ur face, when i said 700 words...u was like...wahahahha nda ku sangka dat i wud caught it in video wahahahha priceless babe


























neither Asmah, Dibs nor me havent actually buat kuih mor before. Asmah and Dibs just menolong menggulung kan saja. where as aku balum pernah meliat my mom buat...she does but usually she buat sendiri2 and nda asking for an extra hand. i wish aku menolong camana kan buat...tau ku caman. kan buat kuih batik? puding roti for raya lagi? malas lah ahhaha...naleh ku. banyak lagi assignment ku kan ku fikir kan...nanti tah kan buat raya tergempar kat brisbane. macam about 40 minutes to go untuk berbuka...so nda sabar kan cuba kuih mornya.

0 comments: