Thursday, October 11, 2007

Kokokan ayam jantan memecah sunyi hening d subuh hari, dah sembahyang subuh ke tak budak ni????

Sekarang ni aku tengah berada kat dalam commonuse computing kat Griffith Uni, kerna aku ada group meeting pukul 9 pagi. itu lah kami, budak baik sekaligus pintar sekali dalam alam ini. kan rajin nama dia tu kalau dah meeting betul2 pukul 9 pagi nanti. siapa orang kat dunia ni ada meeting pepagi buta.

iye lah....iye lah...ada lagi budak rajin lagi daripada kami. aku tau..aku acah je...letih tau tak, dah lah tidur lewat semalam. *yawn*. hari pun macam mendung semacam je...katakan nak hujan tak juge, tapi suasana nya je nak bagi aku pegi layan tidur ku yang ku tahu pasti indah seindah nya. pagi ini aku lupa pulak nak bawak document yang aku patut bawa ke Uni. mujur lah aku ada email kan document tu kat kawan aku...dapat aku retrieve document tu kat 'sent' folder hotmail account aku.

mungkin juga facebook ni tengah hot sekarang. pagi ni aku tengok...dah 2 orang budak uni access dia orang punya facebook. aku tengah malas lah nak layan dengan facebook ni. baru2 ni..kalau ada update untuk facebook pun dari segi....invitation untuk new application dan orang sibuk superpoking aku hahahaha. seronok tu memang lah seronok....tapi malas lah nak layan.

pagi ni...aku takde pulak duit kecik nak beli tiket bas. so aku pegi ke one of the newsstand agency yang dekat kat tempat rumah aku. mula2 aku fikir kat dia ada jual tikes bas yang jenis sehairan punya....sekali nya takde pulak...so ertinya aku terpaksa pulak pergi beli something untuk mendapat kan duit kecik. aku beli men's health magazine which comes with a bag. okay lah...dapat bag dapat jugak majalah. barang free katakan...siapa tak suka barang free ni. heheheheheh.

ini dah pukul 807am.....nampak nya matahari dah nak keluar. alhamdulilah. bejumpa lagi kat lain hari dan kat saluran sama...saluran channel 7..eeeh salah pulak.

asalam'kum :D

0 comments: