Thursday, October 4, 2007

When a man and woman falls in love....they hug each other and out comes baby......are u sure that is how baby is born mommy?

sekarang ni aku tengah boring menonggeng....tertonggeng ni kira dah tahap maxima. aku sepatutnya dah tidor dan menghayat akan mimpi2 ku yang nun indah seindah nya. tapi entah mengapa ada rasa pulak nak post something non sense kali ni...so apa lagi aku layan je.

aku nak cakap tentang...orang. pelbagai orang ku jumpa selama ku hidup. orang lelaki...orang perempuan...orang dua alam...orang yang dalam keliruan (tentang dia punya naluri)...orang putih...hitam (pelbagai kaler)....orang budak sekulah uni dan segala institut....orang kedai...orang..hodoh..orang cantik....pokok nya pelbagai lah orang yang pernah ku serempak kat dunia ni. orang2 je yang belum ku terjumpa...alah orang2...orang putih bagi nama..scarecrow tu.

memang lah lumrah dia orang ni pelbagai ragam. ada yang baik...jahat...bodoh..pintar..sombong bagaikan nak mati pun ada. tapi itu dah kebiasaanya kat dunia ni yang mana kita berkongsi mendiami.

orang lelaki ni, dikatakan datangnya dari dunia mars dan perempuanya pulak datang nya dari planet venus. aku mahu tahu....dari mana durang taruk statement sebegini ni. adakah patut taruk lelaki kat planet yang datangnya dan yang didiami oleh makhluk teruk (monster) alah macam alien2 yang kena gambar kan hendak memusnah kan barang je kerja durang. pepatah perkataan ni...guys from mars and girls from uranus..ee salah venus...hanya mengambar kan dunia dan perspektif bagi dua kaum ni tak lah sama. walaupun kita ni dalam kategori manusia....bagi orang putih dia..homo sapien ye? tapi cara pemikiran kita adalah tidak sama sekali sama. kalau sama...kalau lelaki tu pemikiran nya sama macam perempuan, agak nya lelaki tu selembut sutera manakala kalau perempuan sebegitu...perempuan itu besar kemungkinan sekeras enamel gigi manusia.

tapi dengan kuasa Allah maha penyayang dan berkuasa di alam ni....mahupun dua kaum ni berlainan...tetapi boleh hidup seiringan. bagaikan theori kekunci. dua2 integrate bersatu dan mesra hahahaha.

kalau begitu....

apa pulak halnya dengan orang yang di panggil kaum homoseksual?

biar lah aku berenti kat situ dan sambung pada post yang lain pulak. terima kasih

0 comments: