Tuesday, October 9, 2007

lai...siapa saja kawan mu di sekolah? kawan ku, doraemon, pokemon, digimon, bratz, barbie, GIJoe, power rangers

Sah....memang lah sah....aku sekarang bersyukur dah dengan apa yang ada kepada ku. im not talking how wealthy i am, how genius i am and how hensem i am....HAHAHA just kidding..im not that three lah. anywys.....aku besyukur with whom i friend with. those people who has been with me...walaupun baru jua berkenalan and lama dah bekenalan. despite how bored and unreliable i am to u guys.

u guys have helped me when im in deep shit. tatkala kepala ku berada dalam kebingungan dalam mencari jawapan. tatkala ku mencari jamban kau tunjuk kan ku dimana pintu jamban....kau bagaikan cucul-cuculan dalam hidup ku. tatkala ku mencari jalan dalam masa rumah ku blackout (kerna tidak membayar bill karan).


oh kawan, tatkala aku sunyi....kenyanyang suaramu memecah kan suasana sunyi sepi d dalam gegandang telinga. tatkala ku kehabisan topik untuk ku berbicara...aku tahu kamu akan membuat satu topik yang bernas untuk kita menyambung perbicaraan kita. tatkala aku berlawa kamu akan mengatakan aku yang aku sungguh lawa (kerna terpaksa)...memang aku respek semua kekawanku d luar sana.

kawan, geng, sahabat, konco, dan sewaktu nya...mari kita bersatu dan menyerangi genjala2 sosial yang ada d brunei. dadah....budaya lepak....syabu....semua itu kita akan hancurkan untuk selamanya. menyahut cabaran bersama! bersatu kita teguh, bercerai kita roboh...kalau roboh...dapat d usai balik, jgn khuatir.

0 comments: