Sunday, March 8, 2009

Lama ku menghilang ku kembali...untuk mengapai bintang....Cewah~

assalamkum wahai penduduk di dunia ini yang penuh rintangan huhuhu

aduh iya begitu lama sudah guwe menghilang, if tak silap aku, dah ku beritahu kenapa aku menghilang begitu lama di alam bloggers kerna kat rumah ku d brunei darussalam, tidak mempunyai internet connection yang begitu pentas. internet connection tu memang ada kat rumah tapi yang jenis memaki dial-up i mean using telephone wire sambung terus ke computer. punya lah lambat dia punya speed...bagi sakit hati bah.

i know i have a lot of explanation to do...but actually i care less to give it hahaha....but sekarang aku mau membuka lembaran muka baru di tahun 2009 dengan sebuah lagu yang begitu rock. rock yang tahap ROCK BEBEH!!!! hehehe inda ku tahu d brunei sudah femes kumpulan ani, only few knows kali...

the name of the band is Bunkface, and the song that i love to introduce is SITUASI. very cool song. enjoy


Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
Dan aku, ku layu
Disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, destinasiku
Dalam ingatanku... oh oh oh...

Kerana diri ini tak daya lagi
Menempuh hidup yang ku temui
Dan aku, ku tunggu... oh oh oh
Disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku

0 comments: