Monday, March 9, 2009

Insomniac, Why oh why

Assalamualaikum peeps

masa ani sudah pun pukul 646 am, kalau d brunei ayam jantan pun telah mula berkokok 2 jam yang lalu dan bunyi azan akan berkumandang pada pukul agak2 450am ish. tetapi di kota brisbane tidak sama terjadi...dengan logika nya bunyi azan tidak akan berkumandang oleh kerana tidak ada masjid pun berdekatan tempat ku sini, burung akan berkicauan dan juga bunyi kereta lalu lalang pun semakin rancak d dedangari. nda ku kira berapa jam telah mata ku ani terbuka dari kelmarin, oleh kerana ku tidak dapat tidur semalaman, aku dah agak hari ku bukan lah senormal yang selalu ku harungi hahaha. mungkin ku akan cepat naik berang...ataupun aku hanya cool buat dono jer kat orang haha....apa salah nya? nda ku mengetahui...ever since i got back here in brissy my sleeping pattern gone haywired. is it because of homesick? or to the new environment (since i moved)?.
back in Brunei Darussalam, i do sleep around 2am but sometimes before that. ani entah lah labu, nda ku berani nak pointing finger ni kat sesuatu haha....



as usual lot of happening back when i was M.I.A (missing in action, someone out there wud goes ~DUH~) hahaha aku terang kan for those who dont do well with acronym lah macam aku, sayang. hahaha. anywhoooo all that i could recall..ummm..my sister's wedding, then gone to KL for family vacay....then 2 weeks in Brunei, then im off alone to KL for my own vacay then back to Brunei, spent time in Brunei..thats it. tu jer hahaha...dalam kepala it sounds macam banyak jer nak buat list haha. i bet theres a lot of things that i can actually dig up do blog about or rant about. but now as i said before aku nda cukup tidur...mata dah kuyu but aku determined that i wont get asleep today til tonite, so dat i'd adjust sleeping pattern ku. can i do that...hahaha honestly myself highly doubt i could do it hahaha...tapi we shall wait and see haha. ada ku report tu if aku tertidur nanti insya allah.

dengan ini aku ingin juga membuat satu laporan khas iaitu, pada 7 march yang lalu, kami telah mengadakan super sweet XX birthday for Nazurah and Nui di BankSelatan a.k.a Southbank. Farhan, Epic (or i should say apek, damn i kno that wud stik), aku, yati, izyan and Fila was there and obviously u guys, Nui and Nazurah were there too. jgn nak buat lawak bodoh haha. actually it was Nui's tapi nda salah ku durang tarus kan jua dengan Nazurah's. both of them especially Nui was surprised to the tahap unexpected level yang durang buat such thing. coz she thought they were just gonna went out and get a churos (spelling nda ku tahu, asal bunyi sama) a.k.a cakoi brissy hahaha. got the cake, got the friends and got the environment....it was a blast.

0 comments: