Saturday, May 16, 2009

Tukar Nama???? Awangku Wasanggo Mujambo


Assalamualaikum peeps,
first of all, i would like to point out that this picture, a truck with writing at the back of it, isn't one of mine hehehe, so i got this picture from google. i credited this picture through google lah, hopefully credit nya sampai ke orang empunya gambar ani hehehehe...
anywys...i am really sorry for menghilang begitu lama, bukan ku telah melupa kan kamu semua, hanya aku terlampau lah sibuk dengan pekerjaan ku sebagai seorang student di perantauan. insya allah, from now on aku akna cuba at least akan update my blog from time to time...i kno lah, my blog isnt that HIT hahaha...who cares...saja kan meluah kan apa yg ku ingin kan meluah melalui blog/internet. heheheh.
guess dmana aku berada tatkala ini, aku di......salah, bukan di disneyland...bukan di bumi kenyalang, mahupun paris. tetapi ku berada di Uni ku. aku berada bersama L.25 membuat kerja karangan kami yg bertajuk "aku sebatang pena". sebegitu lama kami brainstorming memikirkan dat if kami d takdir kan sebagai pen, brand apa kah patutnya kami. aku mau steadler....steady kali ah steadler pen...cepat dan laju..siap mengililingi dunia lagi tu meninggal kan dakwat biru. tapi kawan ku mau the old boring pilot hahaha yg ball point ah, malar baju ku kamah oleh pen atu. mana kan leak!!!!! ugh! yeah buat kerja d uni on weekend, SATURDAY!!! i shud be at home santai'ing to the max hahaha. ntah lah memaksa diri ani rajin adalah salah satu tabiat yang d puji jhuhuhuhuhu.
anywys insya allah, ada gambar kan ku post esok, since esok ada ku kena panggil untuk gambar2. so sabar2 saja aaah. gambar2 alai lagi toh hahahah. anywys aku fikir aku kan tukar nama lah, nama apa? mungkin nama pseudoname ku? my photography name? my blog name? mmmm who knows....
ada orang ucap aku cawie!!!! hahah sakit hati kah tu, dont be coz i love u too

1 comments:

Anonymous said...

i love you three bohhhh... ;) hehehe :P