Sunday, October 12, 2008

Soccer for the Asean Games 2008


Assalamualaikum peeps.....

This post i would like to dedicate solely to Football Tournament for the 1st ever Asean Games for Brisbane student. the football tournament was initially scheduled on the Saturday (11th October) but oleh kerana the additional of two teams from Vietnam and Japan/Korea, they decided to extend the one day event to two days event.
to fit the remaining whole event, half games of football tournament was held the next day of it, Sunday. so on Saturday, according to the event schduled, Football tournament started at 930am and finished til 1230 ish. then 1pm would be for the Netball tournament.

The event for Football tournament was held at Munroe Park St Lucia

The Brunei Players

Players from Malaysia

Indonesia Team

Singapore Team

Indonesia against Japan/Korea

Brunei Against Malaysia


Emad in action

Shaf 2nd from right, telah memberi analasis tentang permainan mereka, Post-mortem?!?! apa saja ia kena panggil. aku pun not sure.

Anyways Malaysia Football team has won this Soccer tournament Asean Games 2008, yang ke 2 and ke 3 im not sure...update soon hehe

here i would like to mentioned our best supporter hahahaks. yang telah datang awal sangat.

Penyokong, adalaha di ertikan sekumpulan ataupun individu yang telah datang ke suatu match ataupun apa2 pertandingan dengan bertujuan yang penuh ikhlas dan suci untuk menaik kan kumpulan nya yang dia (individu itu sokong) untuk memperoleh kan kemenangan.

tanpa Penyokong, bukan sahaja pemain kemungkinan besar tidak akan terberangsang dengan penuh keyakinan dan kebolehan, pertandingan tersebut mungkin tidak semeriah yang di sangka kan hehehe. (gambar diatas) adalah Shahrimie dan Damzat dalam aksi posing bergambar berserta basikal & Bendera.

apa bila mereka telah di beri peluang untuk berposing dengan benda, Damzat telah memilih Beg dan Shahrimie telah memilih payung. dengan bekalan mereka, mereka telah mem'pose maut yang seadanya.

0 comments: