Wednesday, August 5, 2009

Siapa kah aku......selain pemuda yg cawie dan kacak....mmmmm


Assalamualaikum.....................


Photobucket

dengan kalimah bismillahirahman nirah him, aku akan memulakan ber cerita perihal diriku yg menawan lagi tampan ini...


1. aku termemang lah cawie dan perashan hensem, oleh kerana nda mampu yg sebenarnya...hanya perashan ku mampu

2. aku suka buat kawan...kawan dari pelusuk dunia yg penting kan dunia mahupun akhirat, orang atu akan ku kawan. nya orang tua...berkawan biar beribu ber kasih biar lah pada satu...esheh...dari kepala ku kali ah ku dapat.

3. dalam hidup ku, aku menggunakan falsafah u love me, i love u too....u like me, i like u too...u respek me, i respek u too....u jelesh me, sory lah i tak jelesh kat u puuuuun~

4. aku gundah orang nya, gundah ni maksud die...gelisah aje duduk die. aku tak dapat stay for a longer time coz my tushy aka bootylicious (walaupun pipih'sh) ku teramat lah tidak sedap duduk. so kalau aku mcm cacing kepanasan dipersilakan tahu tengok aje. jgn d tegur hahahaha kidding

5. so far, hidup ku penuh dengan warna warni....dari hitam ke putih dari kalas ke kuning tahi. dulu paberet ku pensil kaler LUNA...tetap number one. yg Fabre Castle (who cares the rite spelling hahaha) nda ku brapa.

6. selipar jepun, bukan yg kayu tu, adalah perkara yg wajib bagi ku memakai untuk mengalas kaki ku yg terbabar. bukan saja selesa dan berangin, selipar jepun juga dikenali sebagai senjata yg boleh di humban/lempar kepada penjenayah yang berluasa. dengan ada nya senjata sebegini kadar jenayah terjadi di sekeliling kita akan lah berkurangan dengan makmur nya.

7. fotografi adalah salah satu sumber untuk ku meluah kan minat ku yg melimpah ruah dan meluangkan masa lapang ku. jangan lah hairan kalau gambar2 ku dalam facebook mahupun frenster (those yg masih frenster di alu2 kan buat account facebook) pelbagai ragam dan kerenah. memang niat dan kejadian ku ber posing ala2 model2 nazmi textile.

setakat ini lah butir2 tentang diriku, kepada sesiapa yg meminat untuk ingin lebih tahu tentang diriku yg menawan lagi pretty ini, sila langan lah majalah keluaran bulan ramadhan. lebih lagi elok, just melayari www.mydestinationsofar.blogspot.com untuk mengetahui aktiviti2 yg bermanafaat yg telah ku buat. sekian wasalam

0 comments: