Friday, September 12, 2008

Balum ku tidur~~~~ :S

Assalamualaikum people

masa ani dah nak pukul 130 pagi waktu brisbane. nda mau tidur bui. so aku tgh kbaring2 dan merenung siling. tatkala ku merenung...rupa2 nya....ada dalam agak2 26 lubang d siling, satu kesan yang hanya tuhan mengetahui dan sarang labah2 di pesok sebelah kanan bilik. ternyata, selama ini aku tidak begitu mengenal akan bilik ku sendiri. insya allah di masa yang akan datang aku akan mengambil masa one on one dgn bilik ku untuk saling mengenal budi secara mendalam lagi.

dengan kesempatan ini aku hendak menyungut mengenai MSN yang baru2 ini mengalami masalah yang aku tidak mengetahui. payah kan sign in dan orang tidak langsung respons. ataupun orang atu nda mau kan membalas text ku dan malas kan melayan aku. tapi aku tetap menyalah kan masalah di alami MSN. sebab aku ani baik kali ah orang nya lols, orang semua ingin melayan apa yang ku cakap walaupun lot of crap and nonsense coming out of my mouth wahahaks.....

oh yeah clips ani lama dah ingin ku kan post sini...oleh kerana aku Zombie fan flick...or is it Zombie flick fan, ku post kan lah clip ini kat sini. kepada those yang mudah di takuti, adalah di nasihati supaya mengambil precaution kerana clip ini mengandungi adegan yang seram. di saran kan bekal kan segala kitab suci kamu sebaik2 nya alquran dan sekurang2nya yasin. kepada yang kemungkinan terkencing tatkala ditakuti...hendak lah dan di nasihati sekuat2nya, pergilah ke tandas dan mengosong bladder dan ruang2 yang terisi. anywys..enjoy the clip :D

0 comments: