Monday, March 10, 2008

bosan adalah diambil dari perkatan BOring SANgat ahaks

aslamkum

aduh..tahukah kamu sekalian? betapa keburingan hantap ku tadi...how bored i was? i was so bored...my mind giving up to think. ahaks. kan nak jalan2 pun takde mood...kan bejumpa or hangout wif other mates...they might be busy with their own thing...so nda tah ku mengacau kali ah.

apakah aktiviti2 yang ku buat untuk mengisi masa lapang ku yang ku buang sebegitu sahaja untuk hari ini? well....bangun dari tidur ku yang sesedap paha ayam KFC, pukul sekitar 10 pagi. itu lah yang terakhir (teramat) ku bangun. then mandi dan masak brekpez. jgn tah dikatakan mahupun fikir apa2 lagi...dari situ sampailah ke maghrib kerja aku menghadap laptop ku saja. ku jelajahi dunia alam maya di luar sana. kepada sesiapa yang tidak faham akan alam maya tu..kalau tak silap kediaku lah...its another word for internet kah? i might be wrong heheheheks. jangan kejiwa sampai marah ya atas kesilapan ku.

senang2 aku browsing internet tadi kan, aku pun terus masuk ke dalam photoblog dan flckr...saja nak mencari 'ilham' yang mampu menolong aku dalam petualangan ku untuk mempelajari bidang fotografi. tau lah itu bukan cara nak belajar...tapi sedikit banyak pun dapat menolong kan kan kan kan.

0 comments: